Usein kysytyt kysymykset

Olemme koonneet listan yleisimpiin asiakkaitamme askarruttaviin kysymyksiin Valtti+ -palvelusta.

henkilostolehti_yhteishengen_sytyttajana

Valtti+ -palvelun hinta määräytyy Työntekijähallinnassa olevien työntekijöiden määrän mukaan:

1 työntekijä 50 € + alv / vuosi

2 työntekijää tai enemmän 250 € + alv / vuosi

Hintä päivittyy mikäli työntekijöiden määrä kasvaa.

Pääset hallinnoimaan työntekijöiden pätevyyksiä ja työnteko-oikeuksia. Voit luvittaa tiedot suoraan päätoteuttajalle ja nopeutat työntekijöidesi työmaalle pääsyä. Valtti+ -palvelu sisältää jatkossa Taitorekisterin ja sen sisältämät ominaisuudet.
Voit lisätä työntekijöidesi erilaisia pätevyys- ja työnteko-oikeustietoja, sertifikaatteja ja lähetettyjen työntekijöiden todistuksia. Voit myös lisätä jokaisesta tiedosta oman dokumentin palveluun.
Tilaa Valtti+ -palvelu työntekijähallinta välilehdeltä. Pääset tämän jälkeen täyttämään yrityksesi työntekijöiden pätevyys- ja työnteko-oikeustiedot palveluun ja tämän jälkeen voit luvittaa ne päätoteuttajalle. Tiedot pysyvät tallessa sähköisesti Valttikortin takana.
Valttikorttien hinta pysyy ennallaan. Valtti+ -palvelu on erikseen hinnoiteltava palvelu.
Työnantaja pääsee lisäämään ja päivittämään työntekijöidensä tietoja helposti yhdessä paikassa. Tiedot lisätään vain kerran Valtti+ -palveluun, jonka jälkeen työnantaja voi luvittaa tietoja päätoteuttajalle. Työntekijät pääsevät nopeammin työmaalle, kun tiedot ovat sähköisesti tarkistettavissa sekä Valttikortin takana.
Päätoteuttaja saa työmaalle saapuvien työntekijöiden tietojen tarkasteluluvan työnantajalta. Paperisia dokumentteja ei enää tarvitse skannata työmaalle tultaessa, vaan tiedot voidaan helposti nähdä Valtti+ Tarkastaja -palvelun avulla. Työmaan prosessit tehostuvat kun perehdytys ja työmaalle pääsy nopeutuu.
Pätevyydet ja työnteko-oikeus tiedot löytyvät sähköisesti Valtti+ -palvelusta ja Valttikortilta, josta työmaalle tultaessa voidaan lukea tiedot sähköisesti. Pääsy työmaalle nopeutuu ja työntekijä pääsee nopeammin töihin.
Valtti+ -palvelu on tilattavissa työntekijähallinta välilehdellä 6.2.2024 alkaen. Linkki
Valttikortti pysyy ennallaan, mutta Valtti+ -palvelun tilanneet yritykset saavat uusille tilatuille korteille halutessaan oman yrityksensä logon sekä Valtti+ -merkin.
Valttikorttien tilaus tehdään kuten ennenkin Korttipalvelussa.

Jotta voit tilata Valtti+ -palvelun, yritykselläsi tulee olla luotuna yritystili. Pääset tilaamaan palvelun Työntekijähallinta-palvelusta.

Vastuu Groupin käytöstä poistuneen Taitorekisteri-palvelun ominaisuudet löytyvät nyt Valtti+ -palvelusta. Tilaa Valtti+-palvelu tästä.

Valtti+ Tarkastaja -palvelun avulla pääurakoitsija tarkistaa työmaan työntekijöiden tiedot. Palvelu on maksuton ja sen saa tilattua yritystilin kautta.

Urakoitsija luvittaa tiedon työntekijöidensä tietoihin, jolloin pääurakoitsija pääsee tarkistamaan tiedot palvelusta.

Työntekijöiden tietoja voi lisätä Valtti+ -palveluun yksitellen.

Kouluttajaorganisaatiot voivat toimittaa työntekijöiden päteyvyystietoja Valtti+ -palveluun.

Valtti+ -lisenssiin kuuluu mahdollisuus lisätä yrityksen oma logo Valttikorttiin valokuvan alle.


Yritystilin pääkäyttäjä tilaa Valtti+ -palvelun yritystililtä Työntekijähallinta-palvelun Tilaa Valtti+ -välilehdeltä. Sen jälkeen logon pääsee lisäämään Korttipalvelussa Yrityksen tiedot -välilehdellä, minkä jälkeen jatkossa tilattaville Valttikorteille tulee yrityksenne logo.

Herääkö kysyttävää? Ota meihin yhteyttä!

Voit ottaa yhteyttä tällä lomakkeella tai olla suoraan yhteydessä myyntiimme myynti@vastuugroup.fi.